În cazul în care nu sunteți mulțumit de produsele achiziționate, puteți să le returnați în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Pentru înregistrarea returului vă rugăm să ne contactați și să completați formularul de retur.

Procedură

Produsele vor fi returnate în ambalajul original, fără zgârieturi și fără urme de utilizare. Dacă produsul a fost însoțit de un cadou, se returnează și respectivul cadou.
La retur sunt acceptate doar produsele care respectă întocmai forma în care ele au fost livrate.
Pentru produsele care au ajuns defecte/deteriorate la client, costurile de retur sunt suportate de către noi.
Pentru produsele ce nu au defecte/nu sunt deteriorate și clientul dorește să facă retur din cauza altor motive, costurile de retur sunt suportate de către client.

Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea unui retur în următoarele cazuri:

  • retururi repetate săvârșite de client
  • produsele returnate au fost desfăcute și consumate mai mult de 1%.

Rambursarea contravalorii produsului

După recepționarea înștiințării de retur făcută prin email/WhatsApp, clientul va fi contactat printr-un răspuns la email/mesaj de un membru al departamentului de Relații Clienți și va fi informat cu privire la procesul de retur.
Rambursarea contravalorii va fi făcută în termen de 2 – 5 zile lucrătoare de la confirmarea primirii returului.

Coșul tău